Comunicació, organització, distribució del temps… Hi ha moltes apps orientades a empreses que et poden ajudar a la feina. Te’n presentem algunes:
G Suite. Abans coneguda com a Google Apps for Work, és un dels kits més utilitzats a nivell mundial. Són eines ofimàtiques al núvol, de manera que permeten treballar directament des de la web i en qualsevol lloc. Hi trobem fulls de càlcul, documents, calendari, presentacions… Permeten treballar alhora amb altres companys i veure en directe les modificacions que fan.
Trello. Un gestor de tasques gratuït que serveix per organitzar equips. Cadascuna de les targetes que hi pots crear representa una tasca i es pot assignar a un treballador. Pots etiquetar-les com a “fetes”, “en procés” o com et sembli.
WhatsApp. Moltes empreses l’han implementat com a xat entre els seus treballadors. Només vigilar de no incloure-hi dades confidencials, dades personals de clients o informacions crítiques de l’empresa, ja que la confidencialitat de les converses no està garantida.
TribeScale. Una alternativa professional a WhatsApp, també gratuïta. Està dissenyada 100% per a empreses i ofereix confidnecialitat total. Pots crear-hi tasques, prendre decisions, fer votacions o preguntes…
Rescue Time. Una app que treballa en segon pla mesurant l’activitat mentre estàs a l’ordinador. Així és fàcil saber el tems que s’ha invertit a cada tasca i, analitzant-ho, pots decidir com aprofitar-lo millor.