14/03/2017

La construcció de la xarxa de sobrealimentador per al futur

Tesla va crear la xarxa Supercharger per fer possible el viatge de llarga distància, una experiència perfecta per als conductors de vehicle elèctric (VE). Els cotxes sempre han representat la independència i la llibertat de viatjar on la gent vol anar i quan. Per fer possible aquesta llibertat, la construcció d'una xarxa de recàrrega ràpida pels viatges de llarga distància és fonamental per a l'adopció dels vehicles elèctrics. Una de les principals prioritats de l'any 2017 de Tesla, és augmentar significativament la capacitat de la seva xarxa Supercharger.

La construcció de la xarxa de sobrealimentador per al futur

Al novembre del 2016, es va anunciar un canvi en el programa, que permet reinvertir en la xarxa, accelerar el seu creixement, alleujar la congestió, i portar a tots els propietaris de vehicles Tesla actuals i del model 3, la millor experiència per la supercàrrega. El Model S i Model X de Tesla, són cotxes molt sol·licitats, de manera que poden carregar-se a 400 kWh (quilowatt-hora) el que els permetrà seguir gaudint del crèdit per seguir fent aproximadament 1000 milles a l'any.

La construcció de la xarxa de sobrealimentador per al futur

S'ha considerat acuradament l'ús actual del supercarregador de manera que es creu que 400 kWh cobreix les necessitats de conducció de llarga distància anuals de la majoria dels seus propietaris. Com a resultat, la majoria dels propietaris seguiran gaudint dels beneficis de la supercàrrega en els viatges per carretera, sense cost addicional.
Si els clients viatgen més enllà del seu "crèdit anual", sel's cobrarà una petita quota per usar el Supercharger. A l'Amèrica del Nord, la fixació de preus es fa dins de cada estat o província; a l'estranger, el preu es fixa dins de cada país. En la majoria de les regions, els propietaris de Tesla pagaran per kWh, ja que és la manera més justa per pagar per l'energia exacta utilitzada. No obstant això, a causa de les regulacions locals, en diverses regions se'ls cobrarà per minut d'ús, tot i que s'està treballant activament amb els reguladors per actualitzar les regles. El que és important és que en totes les regions, la supercàrrega seguirà essent senzilla, sense fissures i sempre significativament més barata que la gasolina. Tesla només pretén recuperar una part dels seus costos i establir un sistema just per a tothom; això mai serà un centre de benefici per Tesla. Els clients només poden connectar, carregar, i accedir al seu historial de càrrega que apareix a la seva pàgina web.

La construcció de la xarxa de sobrealimentador per al futur

Per fer assequible la supercàrrega en perspectiva, els clients pagaran al voltant de $ 15 per a un viatge per carretera des de San Francisco a Los Angeles, prop de $ 120 des de Los Angeles a Nova York, uns 60 € de París a Roma, i al voltant de 400 ¥ des de Beijing a Xangai


Font: TESLA